X
X
Back to the top
X
placeholder

Wil je ook meer bewegen met RAF Active?

Vraag een gratis inspiratiesessie aan. Deze is bedoeld om te bekijken wat je wensen en doelen zijn en tegelijk kunnen we je uitleggen wat onze werkwijze is. We zullen je bellen om al je vragen met je door te nemen en kijken of RAF Active aansluit bij jouw wensen. Natuurlijk ben je tot niets verplicht na deze inspiratiesessie.

[contact-form-7 404 "Not Found"]
X

Incline Dumbbell Press

FIND YOUR NEXT WORKOUT PLAN |  START NOW

  Need More Info? Call Us Now 202-555-0149

Incline Dumbbell Press

  1. Main Home
  2. /
  3. Exercice
  4. /
  5. Incline Dumbbell Press

Type: Strength
Main Muscle Worked: Chest
Equipment: Dumbbell
Level: Beginner

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Instructions

  • Lie back on an incline bench with a dumbbell in each hand atop your thighs. The palms of your hands will be facing each other.
  • Then, using your thighs to help push the dumbbells up, lift the dumbbells one at a time so that you can hold them at shoulder width.
  • Once you have the dumbbells raised to shoulder width, rotate your wrists forward so that the palms of your hands are facing away from you. This will be your starting position.
  • Be sure to keep full control of the dumbbells at all times. Then breathe out and push the dumbbells up with your chest.